понедељак, 9. мај 2016.

U KANDZAMA VESNE RIVAS


       Vesna Rivas Pajic Rajic Krsmanovic Gica-Prasica.......zen ima vise presimena nego neki persijanac iz srednjevekovnog doba.Sebe naziva ostvarenom zenom na svim poljima a sad ce mo da vidimo koja su to polja(samo da nisu pirincana).
 Ex pevacica - Niko nikad nije cuo za neki HIT Vesne Rivas iako se ,kako kaze,30 godina bavi pevanjem(mozda pod tusemm ako se i kupa uopste).Da ne bese voditeljke Bojane,ne bi ni ,,Cukecajku,, culi( a mogla nas je i toga postedeti).
 Ex misica-Jednom priikkom je izjavila da je bila miss.Mozda sam ja idiot ali da je OVO nekad bilo miss to ne verujem.Miss cega??Donjeg Ljubis???Jedino sto je ona mogla biti a sto je i sad je Miss Piggy(nadam se da sam dobro napisao).
 Jedino sto mozemo da zakljucimo je da se OVA spodoba ostvarila na poljima sverca i vredjanja ljudi koji su uspesniji od nje.Za vreme sankcija,umesto da peva jer je pevaljka,Vesna je svercovala sve sto joj padne pod ruku.Od benzina i cigareta(seme sa Markom Milosevicem)do ,,firmirane,,garderobe.Kad se malo nafatirala,otvorila je par butika po Beogradu,Zemunu i Batajnici.Za Vesnu mozemo slobodno da kazemo da je bila preteca kineskih radnji.U njenim buticima su se mogle naci marke tipa ,,Dolce i Sabbana,, ,,asisdas,, ,,lototo,, aseks,, ,,guccii,, ,,wink,, i drugi nazivi koji su kopije origanala a posto je doba sankcija narod kupuje sta mora i nebe mu se sta pise.
 Drugo polje na kome je ostvarena je VREDJANJE,PSOVANJE I PLJUVANJE svakog ko je iole uspesniji od nje( a to uopste nije tesko biti).Gledao sam je u jednoj sezoni Farme i jos tad sam shvatio da je to jedan veliki olos od zene.Ona je uspela da se posvadja,pa cak i potuce,sa Gocom Bozinovskom koja je vazila,i jos uvek vazi,za jednu dusu od zene.Vredjala joj je fammiliju,pokojne roditelje i na kraju decu stoje dovelo do fizickog okrsaja.Pljuje i ne pita kolikot kosta.aide do krajnjih granica.Uvek se prislepa uz neku mladju devojku(koja ima fanove) i glumi joj majku.Brani tu devojku i kad treba i kad ne treba ne bi li njeni fanovi glasali a Vesnu kad je nominovana i tako prezivela u rijalitiju.Svesna je ona da ona fanove nema.Kolege je ne podnose,pola rodbine je se odreklo a ono malo ljudi sto je sazaljeva je na dobrom putu da joj da nogu u dupe(onomasno).Koliki je to olos od zene,pokusacuxa vam docaram u sledecih par recenica.
Ona je vec osam meseci u Parovima.Za tih osam meseci je pomenula bolesnu majku(ne dao bog nikome) samo u momentima kada je neko(Gasttozz Car najveci)verbalno nadigra.Brzo okrene pricu i sebe pokusa da predstavi kao zrtvu zbog bolesne majke.Za tih osam meseci ni na jednom nedeljnom rucku nije ustala i pozdravila tu istu majku koja joj je podarila zivot(da je znala sta ce roditi,pobacila bi).NI JEDNOOOOM!!!!!!.Pre desetak dana joj je majka umrla(Bog da joj dusu prosti) a Vesna je dobila sedam dana pauze od produkcije.Umesto da zali majku,ona je isla po gradu i raspitivala se o ukucanima,skupljala traceve(pola ih sama izmislila)da bi bila spremna da nastavi gde je stala kad se vrati u vilu.Vrnula se nazad(bolje da je vrat slomila) i tri dana glumila ucveljenu cerkicu kojoj je majka umrla.Posle treceg dana nemos je prepoznati jbt.To skace,to urla,to se svadja,to igra,to peva,to laze,to napada....Uzaaaaaaaaaaaaaasssssss.Skocila na Nenada Marinkovica Gasttozza(za nju Gospodina Nenada) kao smrt na baku.Ne pusta.Ajde sto laze i izmislja raznorazne lazi vec i sama veruje u iste hahahaha.Bolesna bre.U poslednja dva dana je uspelada mu izvredja sve sto ima i sto nema.Nije preskocila ni nas,Burazengije,koji smo joj prvi izjavili saucesce i bili uz nju u njenoj ,,tuzi i bolu,,.Sve je Vesna zaboravila,sve,i krenula da skace po ledjima ljudi zbog kojih je jos uvek u rijalitiju.To je njena taktika.Kao pevacica je nema nigde,kao showman takodje.Jedino sto joj ostaje jeda se svadja sa favoritima.Sad kada Rogate nema,ostali su joj Gasttozz i Maca.Zarila je kandze i ne pusta.Grebe svim silama.Dodje nedelja i izbacivanje a ona kao na iglama.Kako koje polje se otvara tako ona drugaciju pwsmu peva:
1. Mesto-Ka to sam ja,mene narod voli ja sam bila napolju.ja sam ostvarena.svi me znaju.tapsu me po ramenima.....
2.mesto-Pa da kad za nju/njega glasa ovaj onaj ali ja sam favorit ovde.
3mesto-Vec pocinje da je obliva znoj,pocinje da cupka u mestu i zapocinje svadje sa ukucanima
4,mesto-Ja sam dosla ovde i ostavila ne izbrisiv trag,sada mogu i da idem nije mi zao.Ja znam ko sam i sta sam.Idem kuci,ocu kuci,pustite meda idem,nek oboje izadju...
I kad vidi da nije ona zadnja na tabeli,krece osmeh od uva do uva,puna sebe,pocinje opet pricu kako je favorit(a jedva 2% na tabeli imala).
Znaci oooooolllllllooooooossss ne opevani.Pocela je i da preti sa nekim ekipama napolju.Na sudjenju izmedju Sladje i Zeljka,nije htela da kaze istinu,kao ni Ruzica Veljkovic,njena mezimica.Ista govna.
   Znaci,kad vidite Vesnu Rivas Pajic..... Zaobidjite je u sirokom luku jer takva vrsta bolesti je mozda prelazna.Sto da rizikujete da vas ljudi vide sa Vesnom pa da posle ni sa vama ne zeli niko da se druzi .

Do sledeceg posta.Vas Baki

1 коментар:

  1. ODLIČNO I ISKRENO ZAPAŽANJE O LAŽNOM SVEDOKU NA SUDU-VESNI RIVAS.SAM TAJ PODATAK LAŽNOG SVEDOČENJA PROTIVU ŽELJKA O NJOJ GOVORI SVE.ONA UVEK PREVIĐA DA JE I ŽELJKO NJEGOVOJ MAJCI -PERA!?

    ОдговориИзбриши