уторак, 10. мај 2016.

Ekskluziva sa Dejanom Nestorovicem !!!!

DEJAN NESTOROVIĆ :MILOMIRA MARIĆA NASLEDIĆU SA ZADOVOLJSTVOM




Aktivista i borac za ljudska prava, Dejan Nestorović, jedan od najpristojnijih exs učesnika Parova, a u sto vreme i čovek koji je pokazao da nema dlake na jeziku, za naš blog, objašnjava zbog čega je Milomiru Mariću došlo vreme da pakuje kofere. Mene su na Heppy televizuju dovele moćne, lepe i uspešne žene, pod parolom ,,sa kulturom je lepše ‘’. Produkcija je prepoznala moj proevropski duh, koji čuva za velike projekte, pod ugovorom od pet godina.Heppy televizija, je moja druga kuća, isto koliko i Marićeva kaže Nestorović, i dodaje da je gospodin Marić ,toga vrlo svestan.


Ja sam Marićev naslednik
Mene nije bilo u emisijama kod Marića,gledaoci su to videli.A, zašto?  Jer, se moj lik čuva za velike tv projekte.
Jedini sam dostojan naslednik njegovog lika i dela, starijeg kolege. Marić je na zaslasku karijere, a ja na samom početku. Samo jedina razlika je u tome što ja pazim šta pijem, a on ne.
Cela javnost je videla kako se Marić plaši da se suoči sa svojim naslednikom. Imamo oko deset uticajnih zajedničkih prijatelja, koji su mu rekli Mariću, Deki,je sazreo i on će da te zameni, na šta se on prepao i nije hteo da me ugosti u tačno sedam njegovih autorskih emisija, za vreme rijalitija. Naši zajednički prijatelji nisu bilo ko,to su jaki urednici i saradnici, pokojnog Jove Ćuruvije, a tu je čuvena Miss YU Helena Mihić, koju on dobro zna!

 Marić često uplašeno ide po hodnicima,televizije i priča kako sam ja uništio crkvu i neke naše misice, a rekao je da sad hoću i njega. Lično sam to čuo. Medjutim, ja osećam da mene potajno Marić voli, a ja volim i njega,i ne treba da ima tu bojazni za strah od konkurencije. Ona je odlična za rejting televizije,za sada.Medjutim, neshvatljivo je da čovek ugosti mnoge opake kriminalce, političare i pevačice, a mene da se uplaši. Zato Mariću,u šali kažem pakuj kofere ,za penziju jer dolazi ,,Vreme za skidanje’’, što je inače naslov mog prvog romana koji će uskoro ugledati svetlost dana- Videćete da bolje i eksplozivnije pišem od Marića završava Dejan Nestorović,koji već dve godine radi kao reporter Nedeljnika ,,Afera’’.



 

Do sledeceg posta.Vas Baki

Нема коментара:

Постави коментар