уторак, 15. март 2016.

Zorica Dukic alijas Zlorica Dudlic

Zorica Dukic je zasluzila da se nadje na mom blogu iz vise razloga.Pobednica prvog serijala Parova i ucesnica cervrtog vazi za jednu od najkontraverznijih osoba ali ne zato sto je ona intrigantna vec zato sto je kontradiktorna hahahahaha.Kad je covek slusa kako pljuje po Maci,Tijani i jos po nekim ukucankama,pomislio bi covek da su nju pravo iz manastira doveli kako bi sirila moral.,,Da je morala,morala je,, Hahhaaha.
Moguce da je tako jer je u prvoj sezoni,malo pa malo,sirila noge.
Sto bi prost narod rekao:,,Nesto se siriti mora,,hahahahaha.Njeno kucno vaspitanje i moral nam je uveliko poznat.Pljuvanje drugih nije velicina kojom se dice,,moralni,, ljudi a i poneki prost covek bi se postideo nacina na koji Zorica reprezentuje svoj moral i svoje vaspitanje.Daleko od toga da je ona sad nesto skandalozno uradila.Ne.Samo je to radila pre a sad,uvijena u monasku odoru,prosipa moral ovim jadnim i napacenim devojkama koje preko sisa i guzice zele da se vinu u svet poznatih.Mozda je ljubomorna jer njoj ta taktika nije upalila pre pet godina.Uspela je tada da pobedi ali ne i da postane poznata a bas se svojski trudila.
U ovoj sezoni uspela je,takodje pod pricom o moralu i decku koji je ceka napolju,da se smuva sa Gasttozzom,vec proverenim i dokazanim srcelomcem.Znaci ona je svetica koja prevari decka u rijalitiju i to sve pod pricom o moralu.Dovoljno je reci da joj je Tamara Djujic drugarica,prisna, i sve vam je jasno o moralu te devojke.
U pocetku njene i Galetove veze sam mislio da se ona promenila i da je Gale ,konacno nasao devojku za ozb vezu.Kako vreme prolazi sve mi se cini da od toga nema nista.U vise navrata je pokazala da je jako ljubomornai to bez razloga.Nicim izazvana je vredjala Nenada na najgori nacin i postupala prema njemu kao prema psu a ne kao prema decku.On je u svakom takvom njenom izlivu ,,neznosti,, pokazao zavidan nivo tolerancije i dzentlmenstva.Cuo sam mnogo komentara od devojaka,citiram:,,Kako Nenad ovo moze da trpi.Ja da sam musko,glavu bih joj razbila,, i slicne.Da je ona samo urlala i vredjala ga ne bi to bio toliki problem.Problem nastaje kad ona sve cesce Nenada osamari.Pravila kuce jasno kazu da je svaki vid fizickog nasilja zabranjen i najostrije ce biti sankcionisan.U njenom slucaju produkcija zmuri jer smatraju da njihova veza i iskaljivanje ,,neznosti,, je samo njihova stvar.Nije nimalo prijatno da devojka decku udari samar i to jos pred milionskim auditorijumom a kamoli da jos to ponavlja svaki put kad je u PMS-u ili kad se oseti ugrozenom.Vidi lutko ja da sam ti decko mogla bi me udariti jedanput i da ti oprostim bez problema ali sledeci put kada bi i pokusala,tesko da bi se tom rukom sluzila vise.Mnogo si sebi dozvolila.To sto te on voli ne znaci da treba da bude tvoja vreca za udaranje.Produkcija bi sad vec trebalo da odreaguje i da je kazni kao sto je kaznila i Nenada kada je udario Zeljka,jer je ovaj predhodno pokusao da pokida spavacicu Zorici.
Osim sto udara,vredja i urla na Gasttozza,Zorica se svojski trudi da ga okrene od njegovih navijaca i fanova.U jednom momentu ga je bukvalno ucenila ili ona ili Burazengije.Nenad je ispao smeker i odgovorio ,Burazengije.Zorica se naravno odmah rasplakala i sebe prikazala kao zrtvu a Nenada kao decka koji trci za parama.Hahahahaha uzas cime se sve ona sluzi.Tako se voli momak???To je ljubav???Auuuuuuu Zorice pa mene su drugacije ucili o tome.Ucili su me da treba da budes uvek uz Voljenu osobu.Da je prihvatis takvu kakva je.Da joj se nadjes u nevolji.
Mozda su me pogresno ucili?Ne znam.Mozda sam ja glup.Mozda treba da odem kuci i da zeni raspizdim samar jer se danas tako pokazuje ljubav.hahahahahahahahahahah boze dragi.
Bilo kako bilo Zlorica Dudlic se zasluzeno nasla na mom blogu i sa njega se nece skidati hahahahahsha bas sam pokvaren :-D .Nenadu bih pozeleo da se sto pre odljubi ili da i on nju voli na isti nacin.Mada onda bi ga svi okarakterisali kao nasilnika i zenomrzca a on to nije tako da,Nenade bezi od nje sto dalje.Dok si jos citav.Ja ne bi smeo leci pored nje.Da me raspali necim u toku noci hahahahhahaha ne bi mi dobro bilo.
 Poruka za Zoricu Dukic:Batali moral i price o njemu.Niti ga imas,niti si ga imala.Ako volis Nenada onda to i pokazi jer dosad si pokazala da ga bas ne volis.Price,da si snjim zbog slave i para,necu ni da pominjem.Za Gasttozza su takve zene samo usputna stanica a ti Zorice vidi pa se promeni ako mislis da ga zadrzis.

Нема коментара:

Постави коментар