петак, 29. април 2016.

RATLUK


  Cudan naziv za post ali iz svega sto ce te procitati to je bio jedini logican naziv ili ,,totalni idiot,,.Ipak sam se odlucio za ,,ratluk,, hahahhahha nekako mi je tesko da potvrdjujem da sam tenkre pred sirokim internetskim auditorijumom.

   Veliki Petak,petak uoci Vaskrsa, je dan kada bi svi vernici pravoslavne veoispovesti trebali da poste.Kao jedan od gore navedenih,iako sam u crkvu usao svega pet puta u zivotu,cvrsto sam odlucio da ispostujem ovaj sveti dan,bar sto se tice jela.Ustao sam sa jednom jedinom mislju,STA JESTI DANAS.Posto od sve salate najvise meso volim,nisam imao mnogo simpatija prema ribi ali sta je tu je.Svrnem ti ja u ,,Mikromarket,, (valjda ce mi nekad platiti sto ih reklamiram) i uznem ti ja pogacu i tunjevinu u konzervi.Nikad manja konzerva a nikad skuplja.Dok sam placao msm u sebi:aaaaa Vladimire neces vise.Dajem prodavacici pare a ruke mi se tresu.Rastajem se od njih ko sa dusom da sam se rastajao.Srce me zabolelo.
  Da zlo bude vece jelo mi se nesto slatko.Kako je danas post,nisam imao puno izbora bas.Setam pored rafova,gledam,merkam cene ko baba na pijaci.Zamalo da pitam prodavacicu jel moze da se proba hahahahahha.Sve keks do keksa.Uzmem jednu kutiju,okrenem da procitam sastojke(ko svaki kulturan covek) kad oces,jedan od sastojaka je mleko u prahu.Uzmem drugu kutiju,isto.Trecu,isto.Pu,bem vam krv bezobraznu.Kako se ne zajebaste pa jednu da preskocite bar.Neeeee to trpa mleko gde treba i gde ne treba.Kao da ga krava dzabe daje.Vec vidno iznerviran,a dan je tek poceo,krenem ka kasi da platim onu pogacu i onu tunjevinu,sto kosta kao da je iz zlatne ikre izasla.Iznenada pogledam u desnu stranu i vidim RATLUUUUUK.Osmeh se odmah pojavio na mom ne obrijanom licu(jbg ko ce se brijati svaki treci dan,da sam normalan ne bih).Od srece sam poceo da cupkam i pevusim.Sreca pa me kasirka zna inace bi vec ludaru zvala da me vode.Brzinom svetlosti vatam jedno pakovanje(cenu vise nisam ni gledao) i pravac ka kasi,trcecim koracima.Kad sam video racun malo me srcka nije strefila.300 dinara!!!!Za koji moj?????Po prirodi sam dzentlmen pa joj nisam jebao sve po spisku ali u sebi sam joj krsio falmiliju deset kolena u nazad i sa mamine i sa tatine strane.
   Otvorih lokal,pustih radio,skuvah kafu,zapalih cigaru da se malo smirim i kad sam sve to obavio red bi bio i da jedem kao sav normalan svet.Mozda je u tome i bio problem od samog pocetka jer ja NISAM normalan.Prekrstih se,isekoh pogacu(zamalo prst da isecem skalpelom jer noz nemam) i izvadih onu ,,zlatnu,, konzervu tunjevine iz kese.Ma nisam jos ni do pola otvorio poklopac a ulje je bilo svuda po meni.Psuje
,jebem,grebem majku i onom ko je pravio konzervu i prodavacici sto mi je prodala i sebi sto sam kupio.Ulje se sliva po stolu,onaj poklopac nikako da se lepo otvori kao da je malo sto je pola ulja zavrsilo po mojoj trenerci.Ostavim onu konzervu na pola otvorenu i trk u wc da spasim sta se spasiti moze.Krpa,sundjer,deterdzent.Trljaj,brisi,sipaj vodu,pljuj i nekako ti ja obrisem one fleke sa trenerke.Obrisem sto i patos,jer je govno od ulja uspelo i pola radnje da mi umasti.Ja nisam mogao da verujem da je toliko ulja izaslo iz one male konzervice.Da mi je trebalo za lek ne bi tri kapi nacedio.U startu mi je posni dorucak preseo.Pojeo sam onu tunjevinu i onu pogacu u stilu Obelixai zalio sa vodom.Opet skuvam kafu(da se malo smirim) i zapalim cigaretu.Kuraaaac upaljaaaac mi ne radi!!!!!!Opet psujem majku onima sto prave upaljace a do pola ih napune plinom i prodavcu sto ih prodaje i sebi sto sto sam kupio prazan upaljac.Nista,trknem do trafike i kupim sibice.Cvrc sto ce te me sad zajebati.Tek iz treceg drvceta upalim cigaru.Dim,srk,dim,srk tako pet minuta.Dodjoh malo sebi.Oraspolozio sam se toliko da sam cak i selfi napravio.
Na red je dosao dugo cekani ratluk.Ima da ga izedem za cve pare,msm u sebi.Uzimam kutiju,kad oces,ulepljen je celofanom kao tepih leb te ebo.Umotali ga ko mumiju.Vuci,kiddaj,grizi ne vredi.Trk po skalpel.Nekako sam uspeo da skinem celofan.Posto znam da je ratluk pun secera u prahu,otvaranju kutije sam pristupio strogo pazljivo.Ma nisam bre ni povukao kartonce sa strane a sav secer u prahu je zavrsio na mom licu i gornjem delu trenerke.Da ti ebem i majku i oca i onog ko te pravio i onog ko te pakovao i onog ko te umotavao i onog sto te vozio a posebnu paznju bih obratio na majku one prodavacice sto mi te je prodala,PROKLETINJO jedna.Msm da je u tom besu stradala i majka cistacice,,Mikromarketa,, (opet se nadam da ce mi nekad platiti za reklamu) a nisam zaobisao ni majku proizvodjaca sundjera za sudove jer nikako nisam mogao da skinem onaj secer sa trenerke.Razmazuje se kao lak za drvo.Valjda zbog ribljeg ulja koji se jos nije sasusio,sta znam.Kada sam sve to sredio,obrisao trenerku nekako,obrisao sto,obrisao pod radnje,polizao silan secer sa ruku,oprao lice i naocare od secera,konacno sam seo da pojedem koji ratluk i da danem dusom.Uzimam jedan,drugi,treci.Zvacem,uzivam.Ratluk se topi u ustima.Milina bozija.Ali kao da je nesto falilo.I saznao sam ubrzo sta.ORASI SU FALILI.Pise ,,Ratluk sa orasima,, a oraha nigde.Nema ih ni na mapi.Dal me neko zajebava danas?Sta je ovo?OPET PSUJEM MAJKU  svima gore navedenim ljudima za sve sto mi se desilo danas.Pojedem i zadnji ratluk kad cvrc.JEDNO JEDINO BEDNO PARCE ORAHA KOJE JE BILO U RATLUKU MI SE ZAGLAVI U ZUB.Od muke sam poceo da se smejem ko poderan.Ulazi musterija,gleda me pogubljeno,ne zna gde je dosla.Tad sam video da nisma ja luuuud ja samo nemam srece danas,to je to.Bolje je misliti pozitivno pa makar i sam sebe lagao nego jadikovati nad tuznom sudbom svojom.Hahahah.Prodao sma tepih u roku od pet minuta.Konacno jedna lepa stvar da se desi.Msm desilo se jos par ali nije za pricu :-D .
   Nadam se da ce ovi moji dogadjaji nekog nasmejati.Mene verujte jesu ali tek kada sam ih pisao hahahahaha boze sta se meni sve desava :-D :-D :-D



Do sledeg posta.Vas Baki

Нема коментара:

Постави коментар