петак, 8. април 2016.

PESMA: Nenadove rijaliti ,,veze,,


…Parovi pocese 8 marta,
u vilu svi usli,samo nema brata.
…Nedugo zatim stigao je on
i otvori vino,marke "Sovinjon".
…Senada ga ugleda'i bi joj bas milo,
odmah je skocila i sela mu u krilo.
…Nije marila sta ce reci raja,
pred svima ga cvrsto uhvati za jaja.
…U pocetku su izgledali mnogo slatki,
njihovi poljupci nisu bili kratki.
…I tako je danima Nenad trp'o Macu
i gledao njenu retardiranu facu.
…Sve do trenutka,dok nije ukapir'o,
da Senada Nurkic nije njegov nivo.
…U pricu je usla Tijana telefon,
njen nadimak bese,marke ajfon.
…Stigla je iz sela zvanog Popinci,
odatle za Beograd mahom beze klinci.
…Izgledala je tad kao top cura,
usla je s'namerom da fensi fazon "fura".
…Samo su joj zubi licili na zeca,
al'brat ju je startov'o i pala je na "keca".
…Imali su duge i burne veceri,
u wc-u su se odvijali "skecevi".
…Hvalila se svima,na sve strane,
dok Gale nije uvideo njene mane.
…Shvatila je gresku,izvinjavala se strasno,
ali brat je rekao:"Tico sad je kasno".
…Vrati se u Popince,meni nisi dobra,
mnogo si podmukla kao zmija kobra.
…Kao osvezenje za rijaliti sou,
stigla je Savija i starlete su na broju.
…Svetska lepota,perfektnog stasa,
udje ko pevacica,al'nema glasa.
…Svima je rekla da je u dugoj vezi,
da se njenog decka plase i Kinezi.
…Po danu je glumila ludilo i moc,
al'predala se bratu cim je pala noc.
…Bila je njegova od glave do pete,
al'Nenad bas nesto i ne gotivi starlete.
…Njen "intelekt"ga obori s'nogu,
tad rece u sebi:"ja vise nemogu".
…I tako je udarena jos jedna recka,
svi smo se bojali da brata "mali" pecka.
…Dok ovo citate mislite da sam gubav,
zasto nema Zorice,ona mu je "ljubav".
…E pa na nju necu da trosim tastaturu,
mama me vaspitala i znam za kulturu.
…Maja je jedina ljubav prava,
druge necemo,to je nasa snaja.
Whooopppp

By:Misel Popovic

1 коментар:

  1. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши