субота, 16. април 2016.

Nevena Jovanovic - Vladimir Tomovic

 

VLADIMIR TOMOVIĆ....nešto (posao), ne znam šta je.... Prvi put u životu ja sam ga videla i čula u ''Parovima''. Evo odmah da se postidim na početku, jer nisam do tada čula za ovu junačinu. Kako uđe na vrata tako skoči na Brendona sa ružom. Šta to bi? Pipnuo muškarca nisam, ali mu zato poklanjam cvet. Romantično. Pokuša nešto sa Ružicom, ali... Gde si poš'o na ženu premazanu svim bojama?! Onda ga Bredon ''ishvali'' šta mu je uradio u VB https://www.youtube.com/watch?v=a32reM-GCA4 - Jel se meni učini da je ovde pretio nešto?! Ma neee.......Moram teška srca priznati da je Brendon bio u pravu. Ode čovek posle sedam dana, od njega ostadoše samo neki ''proteini''. Željko i Brendon uzeše to da piju, i od tada nisu bili dobro. Taman smo ga zaboravili, kad eto njega opet. Dođe čovek u studio i napade tadašnju Nenadovu devojku. Ode opet. Pomisliš kraj, kad eto njega opet u rijalitiju. Uporan neki dečko, jer vi mene morate da volite. E, al' se sada on spremio, kaže ima taktiku. Ma jel da?! I mi se tu svi oduševimo. Neće više Ružicu, sada hoće Slađu, jer znate u rijalitiju je veoma bitno ko koliko ima procenata na tabeli. Ali...strašno mu zasmeta i Gasttozz. Hajde dobro Nenad, na to smo navikli, svima smeta jer je najbolji. Nego poče Željko da mu smeta mnogo, pa se on lepo ''ručno'' ispriča sa njim. Zbog čega Željko ode - hvala Bogu, nek' mu je sa srećom, normalan život je najbitniji. Počeše i žene da mu smetaju Zorica, Tijana, Maca, Dalila, Anđela....da to nije malo previše. Od njegovog života saznala sam da je bio gladijator u Koloseumu. Kako? Kako opisa jednu ragbi utakmicu, ja pomislila da se sa lavovima borio. I tako teku njegovi dani u rijalitiju, srećna sam zbog njega našao je najzad momka Slađana. Nadam se da će biti dugo srećni. A o nasilju i nacionalizmu za njega imam samo reči pohvale!!! Čuvaj momka i budi srećan, do finala!!!

Нема коментара:

Постави коментар