субота, 13. фебруар 2016.

Kad se opanak opapuci

Da li je ovo moderno doba krivo za to ili televizija,ne znam ali ovo sto svakodnevno vidjam po gradu je ,blago receno,uzas.Stojim ispred salona,pusim cigaretu,mislim o ko zna cemu a u susret mi ide crnka,duge noge,u minicu i na stiklama.Prelepa devojka ali iz daljine kako je gledam ucinilo mi se kao da hramlje.Kako mi prilazi sve blize i blize vidim ja da ona sve vise i vise nabada.mozda ima zulj ili je uganula zglob,mislim u sebi.Kada mi je prisla na deset metara uvideo sam problem.Problem se zove modernizacija.Nista gore nego kad se opanak opapuci ili popapuci.Nabada riba oce noge da skrsi a glavom sve trza,proverava dal je neko upadljivo gleda.Trudi se ona jadna da time sto je iztrcila guzu resi problem,bar da skrene poglede ljudi sa nogu na dupe,al' dzaba.Verujte mi,obozavam da vidim lepu devojku koja je usla iz opanaka u stikle pa gazi gradom k'o jelen sa migrenom.Kada je prosla,dugo sam razmisljao.Nije ona kriva sto ne zna da hoda u stiklama od 20cm.Mozda ona voli 20 ali nauci prvo majku mu.Tri dana nemoj izlaziti iz kuce,setaj u stiklama iz sobe u sobu a ne ovako da se blamiras.Dzaba krpice,telo ,lice i kosa kad izgledas u tim stiklama kao ona rampa za vozove.

Нема коментара:

Постави коментар